narozeninový

Minulou sobotu bylo slunečno. Bezvětří. Ideální počasí na dětskou oslavu.
Takže jsme slavili. Jeníček už má TŘI roky. Uf!


Je neuvěřitelné, jak se to někdy s těmi dětmi vleče a najednou tadá! Chystáme se do školky. Za měsíc už budeme balit čemodan :). Jenda říká, že se těší a mě ani nenapadne pochybovat. Děti a vůbec společnost má rád odjakživa a naučí se tam spoustu nových věcí, na které už já strhaná matka nemám sil. A mít na starosti jedno dítě denně mi teď jednoduše připadá jako sci-fi.


Oslava byla moc příjemná, se všemi babičkami a kamarády. Největší úspěch slavil bazének, který už po úvodní půlhodině nápadně připomínal bahniště divokých prasat. Tím byl oblíbenější!
Naprostá většina fotek je nepublikovatelná, protože se na nich vyskytuje nejméně jeden holý zadek. Děti prostě naznaly, že jim šaty příliš brání v tom se pořádně odvázat.
Tak se odvázaly. A bylo to prostě skvělý!


Ani už nevím, co všechno jsme Jeníčkovi přáli při sfouknutí svíček, ale určitě jsme mu přáli zdraví a spokojenost. S tímto už si všechno ostatní zařídí sám.

Neodolala jsem a vybrala jsem alespoň pár snímků bez jediného holého zadku.
Tipy na knižní dárky naleznete zde.
Mějte krásné léto!









Komentáře